Jako, że nasz zakład świadczy usługi w pełni profesjonalne pozwolimy sobie na kilka słów w kwestii obowiązujących zasad. Wiemy, że dla swoich podopiecznych chcecie jak najlepiej. My również, dlatego też:

I. Wasz pupil jest niezwykle ważną osobistością i jako taka wymaga szczególnej uwagi. Nie idzie na zabiegi upiększające z ulicy tylko odpowiednio przygotowany psychicznie i fizycznie.
– Rezerwacja odbywa się telefonicznie pod nr: 662 564 890. – Każdy klient salonu zaopatrzony jest w książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami przeciwko wściekliźnie. Od ludzi nie wymagamy karty szczepień.
– Przed wizytą warto przespacerować się z ulubieńcem, często stres związany z zabiegami powoduje przykre niespodzianki. Nie zawstydzajmy naszego czworonoga.
– Mile widziane jest również nie karmienie tuż przed zabiegiem. Dysponujemy własnymi zasobami smaczków.

II. My jako osoby odpowiedzialne i posiadające doświadczenie w obyciu z psami, gwarantujemy, że:
– Nie podajemy naszym podopiecznym żadnych środków farmakologicznych czy uspokajających, chyba że na wyraźne życzenie klienta.
– Używamy tylko i wyłącznie profesjonalnych kosmetyków posiadających odpowiednie atesty, jak również sprzęt używany podczas zabiegów jest przystosowany dla zwierząt.
– Dbamy o stanowiska pracy regularnie odkażając je po każdym czworonożnym kliencie.
– Wszelkie wykryte w trakcie zabiegów insekty są zwalczane obligatoryjnie, za dodatkową opłatą bez wcześniejszego uzgodnienia.
– Cennik jest orientacyjny a ostateczny koszt wizyty może ulec zmianie w zależności od aktualnie obowiązujących promocji, jak również od indywidualnej kondycji szaty oraz zachowania zwierzęcia.
– Wydajemy zwierzę tylko osobie, która go do nas doprowadziła. Ewentualnie osobie przez nią wskazanej.
– Jako, że punktualność jest cnotą prosimy o przestrzeganie ustalonej godziny wizyty. W razie problemów z dotarciem na miejsce, które wiążą się ze spóźnieniem nie wahajcie się nas o tym informować. Co więcej nalegamy na to, gdyż każdy klient ma zarezerwowany odpowiedni czas. Spóźnienie zatem może skutkować odwołaniem wizyty i przełożeniem jej na inny, dogodny termin. W razie rezygnacji z usługi powiadomcie nas jak najwcześniej w wygodny dla Was sposób.
– Wiemy, że jesteście przywiązani do swoich czworonożnych przyjaciół, lecz z troski o komfortowy przebieg usługi zastrzegamy sobie prawo do wykonania jej bez obecności opiekuna. Gwarantujemy, że Wasz ulubieniec jest w dobrych rękach.
– Poza wyznaczonymi godzinami i w dni wolne od pracy usługa jest umawiana indywidualnie i płatna podwójnie.

III. Właściciel również musi co nieco zrobić, nic ponad siły, nie bójcie się:
– Jeżeli Wasz pupil jest agresywny Waszym obowiązkiem jest nas o tym poinformować. W takim wypadku zastrzegamy sobie prawo do użycia kagańca weterynaryjnego.
– Podczas czynności pielęgnacyjnych weteranów, właściciel ma prawo do obecności przy zabiegach.
– Koniecznie poinformujcie nas o wszystkich odstępstwach w zachowaniu a przede wszystkim o stanie zdrowia waszych pociech. Wykonujący usługę nie ponosi żadnej odpowiedzialności za pogorszenie się stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił istnienie jakiejkolwiek choroby, czy problemów behawioralnych.